Ember a testben

Azt gondolom, hogy a mindenképpen szükséges rögzíteni a jelenlegi állapotot, mert az oldal bár személyes kitárulkozásom egy formája ettől még azzal a céllal is jött létre, hogy egy másoknak, esetleg magukra ismerős embereknek motivációt, bátorítást adjon, hogy változtassanak.

A test:

108 kg, ami nem is lenne, gond ha ez 190+ centiméterhez párosulna, de összesen 172 centi jött kis abból a darab anyagból, amiből készítettek.

Ha már anyag, akkor fontos az összetétel, ami a BMI kalkulátor szerint az eredményem BMI = 39.33 kg/m2.

Testsúlya jelenleg a közepesen elhízott tartományba esik” és szerintünk az ideális testsúlytartománya 54.1 - 73.1 kg között van. Sajnos jelentős túlsúllyal rendelkezik ezért mindenképpen változtatnia kellene jelenlegi étrendjén, mert az elhízás számos egészségügyi probléma kialakulásához vezethet, többek között a cukorbetegséghez. Ne halogassa a változtatást!

- Jól, van ha már így megkértek.

Bár képen (még) nem rögzítettem, meglehetősen vékony karjaim remekül hangsúlyozzák apukatestből szépen kifejlődött, domborzati térképen már magaslatként jelölhető pocakomat. Fürdés esetén a köldökömben még el nem nevezett tengerszem húzza meg magát szégyenlősen.Cserébe Michelangelo Dávid szobrának vádli dublőrje vagyok, mondhatom szerénytelenül.

Sport múltamról csak annyit, hogy amibe most kezdek bele azt eddig maximum labdával tettem, akkor sem ilyen szinten, de hogy miről is van szó nem sokára következik.

funny-cartoon-gifs-im-sexy-and-i-know-it.gif

Munka:

Fix, nagyobb részt ülő, légkondicionált helyiségben, monitor előtt. Ezekhez adjunk hozzá egy viszonylag rendszertelen időbeosztást, aminek az eleje ismert, befejezése esetleges. Erős stressz faktorként megjelölhető. Amúgy szeretem. Komolyan.

Táplálkozás:

Az a fránya evés. Nos, többszörösen hátrányos helyzetű vagyok. Sőt, papírom is van ételintoleranciáról, és több vérbázisú teszt alapján allergiás vagyok a zöldségek, gyümölcsök 85%-ra, ami nem annyira segít a diéták összeállításában, mert egy paradicsom / alma elfogyasztása után drótkefével tudom csak nyugtatni szervezetem több pontját és a PH értékem is kénsavas mértéket önt.

Ha csak a rutint nézem, akkor egy biztos étkezés van és ez a reggeli. Sajnos több esetben szénhidrát alapú, aminek lebomlását koffeinnel támogatok. Korábban sikeresen kivezettem a kávét, de mivel nehezen indulnak a napok, így muszáj vagyok itt-ott valahogy visszacsempésznem legalább hétvégénként.

Ebéd sok esetben gép előtt és / vagy 10 perc alatt szigorúan rágás nélkül (azzal is megy az idő) azt ami maradt a helyi kantinban. Természetesen, a vacsora későn (7 után), miután beomlottam a lakásajtón, átlépdeltem a póni tengeren, melynek „vózsaszín” partjait csokis papírok szegélyeznek…. ha már csokis papír, akkor a komming-áut következik.  Szeretem a csokit, ropit, nasit és a szénsavas innivalókat.

Kedves anyu, rokonok, barátok! Vállalom, hogy én ettem meg az összes jobb fajta édességet, amit a gyerekek kaptak. Borzasztóan sajnálom az ő érdekükben tettem, és áldozat vagyok. 

 

Hogyan tovább?

Ez a kezdet. Innen csak jobb lesz, mert most nem jó. 

Ti honnan indultatok? Hol jártok most? 

 

question-marks.jpg