Hop(e) vagy Kopp

Nem rég eldöntöttem, hogy újra bele fogok csapni a Duspatalin kúrába (reggel és este), amit kiegészítek nagy mennyiségű D-vitaminnal, illetve oda fogok jobban figyelni a táplálkozásra is, mert ugye ez a kulcs az egésznek. Aztán jön a pillanat a munkában, amikor a szokásosnál jobban stresszel az ember. Illetve észreveszi magán, hogy jobban pörög olyan dolgokon, amin illene nem.
Nehéz időszakot élek. Több olyan bizonytalanság van az életemben, amit úgy gondoltam, hogy rendeztem, de ahogy haladok előre egyre inkább azt érzem, hogy csak a felszínt kapargattam.
 
Mindig vannak jobbak és rosszabbak. Természetesen, a fent leírtakkal a világon több millió ember van ugyanígy. Nem is gondolom, hogy egyedül lennék ezzel. Persze, annyi különbség van a nagy egésszel szemben, hogy ezek az időszakok az „IBS-mentes” emberek testi tünetek nélkül lehozzák legalább döntetlenre.
 
Talán korábbi post-ban emlegettem, hogy sajnos ez a 22-es csapdája, mert ezen is aggódunk. A végén meg csak a betegségünkön. Milyen pazarlása olyan embereknek, akik amúgy tele lennének olyan lehetőségekkel, amiket ennek köszönhetően nem tudnak megvalósítani.
in-case-of-emergency-moonwalk-to-the-exit-funny-image.jpg
 
Továbbra sem gondolom, hogy ezt a helyzetet el szabad fogadni!
 
Azt gondolom, hogy küzdeni kell és megoldást keresni! Beszélni róla, írásban vagy szóban (podcast formájában ezt is megpróbálom), kommunikálni, hogy ez a betegség létezik és nem szabad elszigetelnünk magunkat.
 
Nem az a cél, hogy Budapesten, a Blahán ki legyen plakátolva vagy a romkocsmák WC-je is tele legyenek tagelve, hogy „IBS does not rule your life!” – hanem hogy ennek a modern betegségnek az egyszerű megoldását - ami a szégyentől vagy megaláztatástól való félelem- feloldjuk.
Ahogy említettem jelenleg nagyon messze látom a megoldást. Olyan, mintha fényévekre lennék a normális élettől, de nem adom fel és keresek. Az egyik ilyen netes szörfözésem eredménye, hogy most találtam rá Dr. Darnói Tibor HOP Gyógyulj velem! programját. Nem igazán tudom hova is tegyem, de szimpatikus, hogy holisztikus módon közelíti meg a dolgot.
Maga az ár sem vészes, mert 10 és 20,000 HUF között mozog, ami ha azt nézzük, hogy 1 órás (valójában 50 perces) pszichológus időpont akkor még meg is éri.
Az alábbi rész A HOP oldalról másoltam ki - és nyilván 2018-re vonatkoznak- ezért is szedtem dőlttel:
 
A tréning időpontjai:
Szeptember 26., szerda 15-19 óra
Szeptember 29., szombat 10-14 óra
 
A tréning helyszíne:
 
A tréning díja:
  • · július 31-ig, utalással fizetve, 50% kedvezménnyel 10.000 Ft!
  • augusztus 31-ig, utalással fizetve, 25% kedvezménnyel 15.000 Ft
  • szeptember 15-ig, utalással fizetve, 10% kedvezménnyel 18.000 Ft
  • szeptember 16-tól, illetve a helyszínen fizetve 20.000 Ft
Mivel alig találtam visszajelzést Dr. Darnóci Tibor IBS témával kapcsolatos munkájáról / eredményéről, így kicsit félve gondolkozok a fenti időpontok egyikén.
Addig is ajánlom mindeki figyelmébe az Irritábilis Bél Szindróma oldalát, ami kezdőknek és haladóknak is tartogathat hasznos infókat.